Klacht: mysteryland tickets

op 27 juli 2015 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een ticket besteld voor mysteryland, netjes betaald en zou een email krijgen maar nooit gekregen helaas,hun een email gestuurd maar geen email terug gehad,ik zou graag alsnog me kaart willen,wie heeft dit nog meer met vriendelijk groet

Gewenste Oplossing:

Ik ben te vreden als ik me ticket krijg of me geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Viagogo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Viagogo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Viagogo

Heeft op 27 juli 2015 om 12:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sandra,

We hebben je order bekeken en als je inlogt met de gegevens welke je van ons hebt gekregen kun je je e-ticket downloaden! Om er voor te zorgen dat het goed gaat nemen we ook nog even telefonisch contact met je op!

Met vriendelijke groet,

viagogo

Alle klachten die gemeld zijn door sandramv