Klachten over My-Parts

Hieronder kunt u zien welke klachten er over My-Parts zijn gemeld. Lees meer >

0% van alle klachten opgelost. Nog 50 klachten nodig voor een plaats in de categorie Auto Onderdelen

0 klachten gemeld
0 openstaande klachten
0 klachten in behandeling
0 klachten opgelost

Tijdslijn

My-parts schend het retourrecht

Klacht van wiebejan_1991 op 09 juli 2019 over My-Parts in de categorie Auto Onderdelen

Een tweetal weken terug heb ik een bestelling geplaatst, het ging om een onderdrukpomp. Het onderdeel is in originele verpakking opgestuurd, welke niet sterk genoeg was. Dit resulteerde in een kapotte doos en een onderdeel welke olie heeft gelekt. Het onderdeel slechts... Lees meer

niets ontvangen

Klacht van moes11 op 04 juli 2019 over My-Parts in de categorie Auto Onderdelen

Vorige week zaterdag een gasklephuis voor Audi A3 besteld en betaald. Vandaag donderdag,6 dagen later,nog steeds niets ontvangen. Ook geen reactie op mail.Op hun website staat snelle levering.Hmm...hiermee tegenovergestelde bewezen. Lees meer

Onderdelen

Klacht van op 10 april 2019 over My-Parts in de categorie Auto Onderdelen

Ik heb op maandag avond 8 april producten besteld maar tot op heden nog steeds niet ontvangen voor 14:00 uur besteld morgen in huis, nou dus niet!! Ook geen mail ontvangen van hun over dat de zending is aangenomen door post... Lees meer

Nog niets ontvangen

Klacht van Ferreke op 20 september 2018 over My-Parts in de categorie Auto Onderdelen

Beste, We hebben 13 augustus ruitenwissers en een dorpel besteld en betaald Nog steeds niets ontvangen..... ordernr 12066252 Helemaal niet tevreden . Weten niet naar waar te bellen en op mail word er Nog niet geantwoord !!! Lees meer