Klachten over My Jewellery

Hieronder kunt u zien welke klachten er over My Jewellery zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van My Jewellery in de categorie Juweliers

3 klachten gemeld
9.0 /10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Retouren kwijt

Klacht van op 03 mei 2021 over My Jewellery in de categorie Juweliers

Ik heb voor meer dan €300 kleding retour gestuurd maar alsnog moeten betalen omdat het ‘nooit bij hen is binnengekomen’. Zo’n groot pakket kan je niet kwijtraken lijkt mij? Ik bestel al jaren om de week wel iets bij my-jewellery... Lees meer

Pakket is nooit aangekomen

Klacht van op 23 januari 2021 over My Jewellery in de categorie Juweliers

Ik heb mijn bestelling volledig getourneerd via Bpost (Belgie)naar Postbus 1770 5200 BV 's-Hertogenbosch Op 23/12/20 Dit is volgens hun nooit aangekomen. Het is fout van mij om het niet via post.nl te versturen . Maar het was me toen niet duidelijk op de... Lees meer

Te laat

Klacht van op 14 oktober 2019 over My Jewellery in de categorie Juweliers

Ik haal altijd mijn sieraden bij my-jewellery en 4 oktober heb ik een setje oorbellen besteld. Op de site staat dat wanneer het voor 17:00 is besteld het diezelfde dag nog word verzonden maar deze maand hebben ze het blijkbaar... Lees meer

Rekening

Klacht van op 13 augustus 2019 over My Jewellery in de categorie Juweliers

Voor 1 bestelling 2x een nota via afterpay gekregen. Na eindeloos mailen met ene Vivian werd mij te verstaan gegeven de rekening te betalen omdat het 2 orders betrof. Deze Vivian had ook contact gezocht met afterpay en daaruit blerk volgens... Lees meer

Bestelling geannuleerd

Klacht van op 09 april 2019 over My Jewellery in de categorie Juweliers

Vorige week een bestelling geplaatst, betaald en een bevestigings e-mail gekregen. Had het pakketje nog steeds niet binnen dus ik kijk op de site, staat er ‘bestelling geannuleerd’. Zonder enig bericht naar mij te sturen om me op de hoogte... Lees meer