Klacht: Muur paviljoen ravenna

op 01 augustus 2016 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij mijn bestelling een datum doorgegeven echter werd deze niet bezorgd terwijl we wel een berichtje hadden gehad. Naar vervolgens meerder malen bellen met karwei en de bezorger is hij uit eindelijk 2 dagen later bezorgd. We hebben hierdoor meerder dagen vrij moeten nemen. Bij het monteren bleken er bouten voor hout bij te zitten i.p.v. steen. Maar goed hij staat uit eindelijk en dan…..valt de folder op de mat….pffff natuurlijk zal een artikel in de aanbieding komen maar zoveel vind ik buiten proporties. Jammer!!

Gewenste Oplossing:

Een tegemoetkoming van karwei in de gemaakte kosten voor telefoon gebruik en extra opnemen vrije dagen lijkt me redelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Karwei in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ziena