Klacht: multitool onvolledig

op 04 juni 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zojuist de bestelde multitool ontvangen,echter
lang niet compleet d.w.z.geen accu geen gebruiksaanwijzing
alleen ’n paar stuks schuurpapier en 2 zaagjes en afzuighulpstukjes??
het geheel was keurig verpakt en met openmaken was ik niet blij
Hopelijk wordt het snel opgelost.

Gewenste Oplossing:

Als ik krijg waarvoor ik heb betaald dus deze set compleet!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 15 juni 2016 om 15:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jos,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat vervelend om te horen dat u vermoedt dat de multitool incompleet is.
Om dit te kunnen onderzoeken of vaststellen is het het retourneren van het product essentieel.

U kunt het beste een retour-aanvraag doen via onze website.
Dit proces kost slechts enkele minuten van uw tijd.
Voor het doen van een retouraanvraag heeft u nodig:

- Uw bestelnummer (kunt u terugvinden op uw afschrift en/of op de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft.)
- Uw mailadres (Moet hetzelfde zijn als bij het plaatsen van de bestelling)

De retour-procedure werkt als volgt:

**Lees de onderstaande instructies goed door**

Stap 1) U doet een retour-aanvraag via www.koopjedeal.nl/klachten
Stap 2) Uw retour-aanvraag wordt binnen één werkdag geaccordeerd door één van onze retouren-afdeling medewerkers.

Stap 3A) Indien uw retour-aanvraag goedgekeurd wordt, ontvangt u automatisch bericht van ons met de instructies over hoe u het pakketje gratis kunt retourneren naar ons.
In de bijlage van de goedkeuring vindt u het gratis verzend-etiket.
Stap 3B) Indien uw retour-aanvraag wordt geannuleerd, ontvangt u apart bericht van ons.

Stap 4) U retourneert het pakketje volgens de aangegeven instructies.
Stap 5) Wanneer wij het pakketje ontvangen, ontvangt u bevestiging van ons.
Stap 6) Het kan maximaal 5 werkdagen duren nadat wij het pakketje ontvangen hebben, voordat uw retour is verwerkt.

Indien u kiest voor vervanging, ontvangt u bevestiging van de order per mail mits het product voorradig is.
Wanneer u liever creditering wenst voor uw retour-zending, ontvangt u een creditnota van ons ter bevestiging van de creditering.
Let op: creditering is enkel mogelijk wanneer de retour-aanvraag verstuurd is binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Op deze pagina vindt u tevens de artikelen die niet geretourneerd kunnen worden.
Artikelen die u langer dan 14 dagen in uw bezit heeft, kunt u helaas niet retourneren.
Hiervoor geldt alleen garantie op technische mankementen.

Vertrouwend erop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.
Heeft u vragen of opmerkingen? Mijn collega's of ik helpen u graag verder!
Bekijk de contactmogelijkheden via: www.koopjedeal.nl/contact

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
www.Koopjedeal.nl
E. info@koopjedeal.nl
T. 0320-417539

Alle klachten die gemeld zijn door onweersbui