Klacht: Multiscreen probleem.

op 01 oktober 2017 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb donderdag en vrijdag gewoon gebruik kunnen maken van de multiscreen caiway tv site, na 2 dagen kreeg ik elke keer deze melding behalve op de zender NED 1:

Er is een fout opgetreden Er is een probleem geconstateerd. Probeer de webpagina opnieuw te laden. Neem contact op met de Caiway klantenservice als het probleem zich blijft voordoen (Error code VR_15).

Erg vervelend aangezien dit gewoon onder het pakket valt, ik heb het nu op windows 7 en 10 geprobeerd, op 3 verschillende computers en geen enkele internet-browser geeft deze melding NIET !

Op mijn telefoon werkt de app wel.

Gewenste Oplossing:

als multiscreen werkt op de pc!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 01 oktober 2017 om 19:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kevinnn20