Klacht: Multi zwanger voedingssupplement

op 19 september 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik ben zwanger en wil graag vitaminepreparaten slikken. In de winkel zag ik de kruitvat multi zwanger omega 3 visolie staan. Ik probeerde door het glas te kijken hoe groot de pillen zijn aangezien ik veelal misselijk ben. Helaas was dit door het donkere glas niet te zien en heb dit product op de gok gekocht.
Thuis aangekomen doe ik het doosje open en zie tot mijn schrik capsules van ruim 2 cm!! Hoe bestaat het dat deze pillen gemaakt worden voor zwangeren die 9 van de 10 keer erg misselijk zijn..
Toen ik van de schik bekomen was heb ik al m’n moed bij elkaar verzameld en 1 voedingssupplement ingenomen. Helaas kreeg ik hem niet doorgeslikt en kwam vervolgens heel m’n maaginhoud er uit..

Dag 8 euro!

Minder grote capsules + (licht) doorschijnend potje zodat je de grote van de capsules kan zien. (Anders had ik deze noooooit gekocht)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdacolijn1