Klacht: Wij willen EINDELIJK ons geld terug!

Stefanie van Sleen op 26 juni 2019 over Muizendokter in de categorie Ongediertebestrijding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de bestrijding is wegens omstandigheden een gedeelte bestreden. Echter moesten wij de factuur in 1 keer betalen. LET OP DOE DIT NIET! Je krijgt met geen mogelijkheid je geld terug. Wij hebben 1 maand geleden ons rekening nummer gegeven maar een telefoontje of het geld op ons rekening blijft uit. Elke keer als we bellen, worden we terug gebeld. Ook dat gebeurd niet.

Gewenste Oplossing:

Wij willen ons geld terug ZSM.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Muizendokter

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Muizendokter nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door