Klacht: Muggenverdrijver werkt niet

op 29 augustus 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Het apparaat Innova Goods, Electro-Vibrawave heb ik gekocht om tijdens de nachtelijke uren van muggen te zijn verlost. Ik heb het apparaat op 24 juli ontvangen en lang genoeg uitgetest, maar helaas het werkt niet. Nog steeds last van muggen.

Als ik tijdens de nachtelijke uren niet meer door muggen wordt opgevreten.

Reactie van de melder van de klacht e.broekhart@planet.nl

3 maanden geleden - Naar aanleiding van het bovenstaande nog steeds geen reactie. Jammer!!!!!

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 10 september 2018 om 19:18 geantwoord

Beste Edwin Broekhart,

Wat vervelend dat het apparaat niet naar behoren werkt.

Ik zie dat mijn collega op 24 augustus een retour aanvraag voor u heeft ingediend en u ter bevestiging nog een extra e-mail heeft toegezonden hierover.
De retour aanvraag is dezelfde dag goedgekeurd door onze retour afdeling.

In de goedkeuringsmail zitten 2 bijlages: het retour formulier, voor in het pakket en het retour etiket, voor op het pakket . Met de retour etiket kunt u kosteloos retourneren.

Heeft u uw ongewenste e-mailspam gecontroleerd op onze e-mails? Deze komen namelijk regelmatig daarin terecht.
Mocht u de mails onverhoopt niet hebben ontvangen, dan hoor ik dit uiteraard graag.

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door e.broekhart@planet.nl