Klacht: Muggengordijn nog niet geleverd

op 30 juni 2012 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 mei een muggengordijn besteld, ondanks 6 verzoeken aan groupon.nl nog steeds niet geleverd. In de laatste mail stond dat ze waren verzonden, dit is 10 dagen geleden, ik ben het nu echt spuugzat.
Het nog maar weer eens geprobeerd met een mail, zal wel weer het standaard mailtje zijn met leveringsproblemen.
Ik ga DAS rechtsbijstand inschakelen.
Ik zal ook nooit meer iets bestellen.

Gewenste Oplossing:

Gewoon leveren, anders mijn 29 euro terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 27 november 2012 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Daams,

Volgens onze gegevens is uw klacht behandeld en opgelost. Indien dit niet zo is, laat het ons dan alstublieft weten. Dat kan door te reageren op dit bericht of stuur een e-mail naar support@groupon.nl.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Groupon beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door julia2012