Klacht: Reparatie

op 12 april 2019 over Moulinex in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlak voor de Kijkshop falliet heb ik een Moulinex-Super Uno-F51-R(model serie) frituurpan gekocht. Woon samen met mijn dochtertje en hebben ‘m nauwelijks gebruikt. Echter, in verse olie nadat het lampje aangaf dat de juiste hitte was bereikt heb ik mijn zelfgemaakte patat verkrijgbaar bij de Albert-Heijn aardappelzak waarin vermeld staat speciaal om te frituren. Dit heb ik nl al eerder op deze manier gedaan.tot mijn grote schrik kwam al het olie schuimend naar boven drijven! Heb klantensevice Moulinex reparatie gebeld kreeg Monique te spreken die mij te kennen gaf dat het aan mijn zelfgesneden aardappelen lag en niet aan de frituurpan. Toen ik verder verhaal wilde halen gaf zij mij te kennen de verbinding te verbreken, waarna zij dit ook heeft gedaan. Ik voel mij als consument niet gewaardeerd! Wil dat het door Moulinex wordt gerepareerd of een nieuwe, als hen hierin niet meegaan maak ik er een zaak van en gooi het in de media(Radar) heb meerdere negatieve recensies over Moulinex gelezen. In afwachting op uw reactie. Mvg, Samira

Gewenste Oplossing:

Zal tevreden zijn als ik deze frituurpan mag inleveren en een (verbeterde versie) nieuwe toegestuurd krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Moulinex over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Moulinex in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Samira235