Klacht: Motorisch

op 25 juli 2016 over Peugeot in de categorie Automerken

In 2012 een nieuwe Peugeot Bipper 1.3 HDI XT aangeschaft. Maar in feb. 2016 een groot probleem… Motor in de soep gedraaid, ondanks de beurten en voldoende olie!!.. Ik werk als zzp’er in de wegenbouw en is de auto zeer belangrijk voor mij. Auto door ANWB weggesleept en naar de garage gebracht, geen Peugeot garage, omdat ik de kosten al voor ogen zag, Maar goed een flinke rekening, in totaal € 3765,88.. daar gaat ons zuur verdiende vakantie!! Een auto van nog geen 4 jaar oud, altijd onderhouden en met 110.000 km op de teller moet en mag dit niet voorkomen, mijn vraag aan jullie staat hier iets van een vergoeding tegenover!!!

Als wij eventueel iets van een vergoeding tegemoet zien, dan zou ik zeer tevreden zijn.
Of als wij eventueel voor een nieuwe auto gaan, er een korting gegeven kan worden.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BrunelGrondwerken