Klacht: Mosterdsaus

op 07 mei 2017 over Remia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ook ik kan deze mosterd saus nergens kopen.in mijn wijk in Leiden zit een winkelcentrum met een AH, een Dirk en een Lidl. De mosterd saus is nergens te koop. Ik moet nu dus weet ik veel waar naar toe voor ALLEEN een fles mosterd saus.Héél erg jammer. De Jumbo die eerst ipv de Dirk in ons centrum zat verkocht het ook niet.

Als het winkelcentrum in mijn wijk dit weer verkoopt

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Remia over deze klacht.

Bericht van Remia

4 maanden geleden - Betreft: Verkrijgbaarheid Remia Mosterd Snacksaus Geachte mevrouw Haasnoot, Allereerst onze hartelijke dank voor uw interesse in ons product. Hiermee willen wij u als volgt berichten; De Remia Mosterd Snacksaus is verkrijgbaar bij: - Hoogvliet - Plus - Deen - Boni Als u de Remia Mosterd Snacksaus graag wilt kopen en u vindt het niet in het genoemde filiaal, kunt u het beste aan de bedrijfsleider vragen of hij dit product, voor u wilt bestellen. Wij vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Remia C.V. Annemarie Schouten Consumentenservice

Reactie van de melder van de klacht Bea Haasnoot

4 maanden geleden - Dank voor uw reactie, Ik ga zeker bij AH vragen of ze het daar voor mij willen bestellen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Remia in behandeling genomen

Bericht van Remia

2 maanden geleden - Klacht met consument afgehandeld.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Remia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Remia

Heeft op 18 juli 2017 om 11:02 geantwoord

Betreft: Verkrijgbaarheid Remia Mosterd Snacksaus

Geachte mevrouw Haasnoot,

Allereerst onze hartelijke dank voor uw interesse in ons product.

Hiermee willen wij u als volgt berichten;
De Remia Mosterd Snacksaus is verkrijgbaar bij:
- Hoogvliet
- Deen
- Boni

Wij vertrouwen erop u hiermee naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.

Remia C.V.

Annemarie Schouten