Klacht: mosseltekort

op 11 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn echtgenote ging op zaterdag 26/08 om 0955 mosselen kopen.Deze waren reeds allemaal uitverkocht,of werden ze achter gehouden voor eigen personeel en vriendjes (eigen volk eerst)?
Mvg.
Daniël De Keyser
Vingerlingstraat 17 bus 0102
8400 OOSTENDE
059/324046

Gewenste Oplossing:

Als de voorraad voldoende is tijdens de ganse promotieperiode en niet als doel heeft klanten te lokken en te misleiden met NEP promoties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 oktober 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door danieldekeyser@hotmail.com