Klacht: mosseltekort

op 11 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn echtgenote ging op zaterdag 26/08 om 0955 mosselen kopen.Deze waren reeds allemaal uitverkocht,of werden ze achter gehouden voor eigen personeel en vriendjes (eigen volk eerst)?
Mvg.
Daniël De Keyser
Vingerlingstraat 17 bus 0102
8400 OOSTENDE
059/324046

Gewenste Oplossing:

Als de voorraad voldoende is tijdens de ganse promotieperiode en niet als doel heeft klanten te lokken en te misleiden met NEP promoties.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 06 oktober 2017 om 15:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door danieldekeyser@hotmail.com