Klacht: Mooie broeken maar niet sterk

op 04 mei 2017 over PME Legend in de categorie Mode

Ik heb de afgelopen jaren veel PME broeken gekocht, een stuk of 10 lange broeken en 5 korte broeken. Alle broeken slijten over het algemeen erg snel en vooral bij de lies en de achterkant bij de billen. Ik heb ook veel modellen gehad, Aviator, Skyhawk, cargo pilot etc en allemaal hetzelfde probleem. Meestal rond de 3-6 maanden kun je de slijtage waarnemen maar het valt pas echt op als er een scheur ontstaat na een maand of 6. Ik ben vaak terug geweest naar de winkels en dan kreeg ik te horen dat na 6 maanden niets meer kunnen doen. De broeken kosten tussen de 100-130 euro en daar mag je wel een stukje kwaliteit voor verwachten. Ik ben nu ook gestopt met PME broeken kopen want het is niet waard. Voordeel is wel dat ik heel veel poetsdoeken heb.

Ik zou graag een tegemoetkoming willen maar dat zit er niet meer in. Ook zou ik graag willen dat de kwaliteit van de broeken zou verbeteren want de pasvorm is zeer goed.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PME Legend

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PME Legend nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manuskate