Klacht: Monteur komt niet op afspraak en meldt zich niet af; belabberde planning

op 12 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Vandaag zou een monteur tussen 12 u en 14 u komen voor het monteren van een modem. De monteur heeft zich niet afgemeld en ik heb van 12u tot 18u zitten te wachten. Om 18.24 u krijg ik een mail met een nieuwe afspraak; weer een tijdvenster van twee uur. Het is absoluut geen manier van doen dat ik als klant opgezadeld word met een schuivende afspraak die ook nog eens veel van mijn tijd vraagt. De situatie is bijzonder ergerlijk daar om 8u ’s ochtends twee andere monteurs van de KPN voor de deur stonden om een andere internet aansluiting te maken en geen toestemming van de afdeling planning kregen om de taak die gepland was voor 12u over te nemen.

Een vergoeding voor het tijdverlies en geen nieuwe afspraak met een tijdvenster van 2u, maar een stipte afspraak.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ernst.thoolen@onsnet.nu