Klacht: Monteur komt niet

op 11 mei 2016 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Onze wasdroger heeft een productiefout en deze moet door een monteur hersteld worden. De monteur zou gisteren (10 mei) langskomen tussen 08.00u en 13.00u. Om 09.30 kreeg ik een sms dat de monteur verhinderd was en dat er contact opgenomen zou worden over een nieuwe afspraak. Toen ik Indesit belde bleek dat mijn adres niet in de route paste en dat de monteur dus sowieso niet zou komen (en ik dus niet thuis had hoeven blijven).
De geboden oplossing was dat de monteur vandaag (11 mei) langs zou komen. Ik ontving een sms van Indesit met de bevestiging van de afspraak, naam van de monteur en ze schreven dat ik nog een tijdstip door zou krijgen waarop de monteur langs komt. Echter toen ik vandaag om 10.00u nog niks gehoord had, besloot ik weer te bellen. Toen bleek dat mijn adres helemaal niet ingepland was voor vandaag, ondanks dat de bevestiging gestuurd was. De medewerker zou direct contact opnemen met de monteur en vragen of die met mij contact op kon nemen. Dat was een half uur geleden, ik heb nog niks gehoord…

Als de droger is gemaakt en ik gecompenseerd wordt voor de tijd dat ik thuis ben gebleven van werk om te wachten op de monteur.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miriamhopman