Klacht: monteur komt langs om klant te beledigen

Fos.t op 02 maart 2021 over Inventum in de categorie Energieleveranciers

Hallo Inventum,
Ik heb u geprobeerd te bellen maar na 1 uur krijg ik niemand aan de lijn daarom deze post.
Een van jullie monteurs kwam net kijken naar onze kookplaat die niet goed werkt. Hij kwam zonder apparatuur gaf zonder naar de kookplaat te kijken in minder dan 5 minuten aan dat hij niks voor ons ging doen en dat hij weg ging. Toen ik hem verzocht te vertrekken begon hij te zeggen dat ik hem aan het bedreigen was en dat inventum nooit meer naar onze kookplaat komt kijken.
Is dit jullie normale service? Een monteur die langs komt zonder apparatuur om te kijken naar een kookplaat die niet werkt en dan de klant te vertellen dat het hun eigen schuld is en meteen te zeggen dat wij hem bedreigen als je vraagt te vertrekken als hij niks gaat doen.
Vanaf het moment dat hij binnen kwam wou hij niet naar ons luisteren, niet naar fotos en videos kijken en het leek erop dat hij alleen kwam om ons overstuur te maken en dan zonder iets te doen te vertrekken. Als een vertegenwoordiger van uw bedrijf wou hij vanaf het begin niks doen om jullie klant te helpen.

zodra een monteur langs komt om naar onze klacht te luisteren, meet apparatuur de kookplaat na te kijken en een oplossing te vinden zodat onze 100 euro dure pannen niet allemaal kapot gaan binnen een maand.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Inventum

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Inventum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fos.t