Klacht: Monteur blijft afspraak verzetten

op 12 september 2018 over Philips in de categorie Electronica Merken

Onze 55 inch TV van Philips met Amibilight is 6 weken geleden kapot gegaan. Omdat hij nog in de garantie zat zijn we terug gegaan naar de elektronicawinkel waar we hem gekocht hebben. Zij hebben philips ingeschakeld en een monteur zou langs komen. De tv is op 10 augustus ter reparatie aangeboden en 30 augustus is er pas een monteur langs geweest. Er bleek een module kapot en deze had de monteur niet bij. Er werd weer een vervolgafspraak ingepland. 5 september zou het zover zijn maar helaas heeft philips deze afspraak geannuleerd. Er werd weer een nieuwe afspraak gemaakt, 11 sept. Maar ook deze afspraak werd geannuleerd. Nu is er gezegd dat ze morgen 13 sept langs komen. Ik heb hier weinig vertrouwen in. Na zojuist contact te hebben gehad met de elektronicazaak raden zij mij aan om een klacht bij Philips neer te leggen. Ik bel vervolgens Philips op. Krijg ik een slecht nederlands sprekende man aan de lijn die ik 3 keer heb uitgelegd wat ik hier boven heb getypt. Hij kan geen klacht aanmaken omdat ik geen referentienummer van de reparatie heb. Nee klopt, dat heeft de elektronicazaak waar de TV ligt. Hun regelen de reparatie. Ik vind het een zeer slechte service van Philips en heb het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd….en ondertussen heb ik al 5 weken geen TV. Dit is niet wat we van Philips gewend zijn. En ik vind het belachelijk dat je niet eens een klacht in kunt dienen.

Ik ben tevreden als Philips de TV met spoed repareert en zich aan de gemaakte afspraken houdt. Dus morgen 13-9 wel bij de elektronicawinkel in Oss op komt dagen en de reparatie uitvoert. Ondertussen lopen onze abonnementen van netflix en videoland gewoon door waar we geen gebruik van kunnen maken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefenas