Klacht: mondelinge afspraak niet nakomen

op 17 oktober 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

bij leen bakker zwolle stonden stoelen van 119,- voor 89,99 en een kaartje 4de gratis. Dus aan de verkoper gevraagd klopt het dat de stoel nu 89,99 is en de 4de gratis hij zegt ja ik zeg dat word dus 279 euro voor 4 stoelen hij zegt ja dat is dan 270!! als we de stoel een s, middags willen bestellen zegt men nee dat kaartje van 89,99 was de oude prijs het is 119 euro en dan de 4de gratis dus 357 euro!! heen en weer gebeld ook met de klantenservice maar ze dekken elkaar in. De coulance regeling betrof 4 stoelen voor 357 euro en een tegoedbon van 45 euro ja daar trap ik dus niet in.Ik moet dan dus al 90 euro meer betalen en die tegoedbon is verkoopwaarde van artikel in de winkel inkoop kost het bedrijf dus maar een schijntje. Ik ben kortaf en erg ongemotiveerd geholpen door de werknemer en vind dit geen klantvriendelijkheid en slechte reclame

Gewenste Oplossing:

4 stoelen voor 270 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door sandra3030