Klacht: molton hoeslaken werd niet terug genomen

ruijter45 op 25 april 2020 over HEMA in de categorie Warenhuizen

’s Morgens 14 april kocht ik o.a. een moltonhoeslaken .Dit moest ik ook al was ik de enige klant die in de hele winkel te bekennen viel beslist met de machine scanner afrekenen terwijl ik tegen de medewerker zei dat ik liever bij de kassa afrekende. Dit mocht niet. Maar ze bleef wel op mijn vingers kijken.
Ik vermoed door het corona waardoor iedereen toch van slag is heb ik het verkeerde product meegenomen (voor een bed waarbij een stuk omhoog kan en ander niet. Dit zag ik meteen na het openmaken van het pakket

De volgende morgen ging ik dus terug om te ruilen. Ik had helaas geen bon (omdat ik zonodig zelf moest scannen). De medewerker zei dat ze me herkende maar zei dat het beleid was om alleen met een bon ruilen te accepteren. Ze was (weer) buitengewoon klantonvriendelijk.

Ik heb van de week eerder geprobeerd jullie te contacten maar helaas was mijn zoekopdracht blijkbaar minder goed.

Ik wil uiteraard graag het hoeslaken graag terugbrengen – ik heb die woensdag maar een nieuwe gekocht want ik wou hem nu hebben.

maar ik vind ook dat u moet weten dat ik dit verhaal uiteraard veel verteld heb en dat we ook zeggen geen wonder dat de hema problemen heeft

als ik mijn geld alsnog terug krijg. dus dat u mij schrijft dat ik dat kan doen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ruijter45