Mijn Klacht:
Voor de tweede maal haalt AH mokums volkoren uit de schappen.
De eerste keer was in 2012, na heel veel protest van trouwe klanten, werd het toch weer ingekocht en beschikbaar voor de vele liefhebbers.
Dit keer is de reden volgens de bedrijfslijder (idd lange IJ ) te weinig afname.
Ik ben al 40 jaar een trouwe klant van AH en een liefhebber van dit brood.
Echter als ik het wilde kopen, was het vaak uitverkocht. Te weinig afname?…….te weinig ingekocht dacht ik zo
Wat de werkelijke reden dan ook moge zijn, brood is een eerste levensbehoefte, als ik dat niet bij AH kan krijgen, ga ik elders, ook voor mijn overige boodschappen.
Vanaf mijn jonge jaren ken ik AH als klantvriendelijk. Mede door deze domme actie ( er zijn er meer ) moet ik echter inzien, dat daar heden ten dage nog maar weinig van over is
J. Kragting Almere
Gewenste Oplossing:
Mokums volkoren terug in de schappen en voldoende inkopen ( ondanks een kleinere winstmarge? )


