Klacht: Weigering ticket check

Sha61 op 21 maart 2018 over Mojo in de categorie Feest/Festival/Evenement

Geachte heer mevrouw,
Op 14 maart ben ik tijdens mijn werk achter de computer namiddernacht benaderd om mee te doen met de presale van Beyonce and Jay Z. Ik ben grote fan van ze en sta ook ingeschreven als zodanig op hun website om hun activiteiten te volgen. Ik zou naar hun try out concert gaan en had mij hiervoor ingeschreven, echter door omstandigheden niet kunnen gaan.
Toen ik de pushmail kreeg om zsm de pre-sale kaarten voor 19 juni te kopen heb ik dit dan ook snel gedaan en een foto van de handeling enthousiast op Instagram gezet. vandaag vroeg mijn dochter mij om de kaarten te verifieren bij Ticketmaster en Mojo. Uw collega wilde totaal niet meewerken en gaf aan dat zij ook Mojo. mogelijk ook mijn ticket voor een tweede keer heeft verkocht. Ik heb 260 euro betaald voor de tickets en ging ervanuit dat ik als fan ben benaderd door USA! via Mojo. Uw collega wilde totaal niet meewerken en zei dat ik illegale tickets heb. Dit klopt niet. U kunt op zijn minst checken of het boekingsnummer aan mijn naam gekoppeld is. Ik ben nooit eerder bij Beyonce op concert geweest en kan niet geloven dat ik illegale tickets heb. Mojo dient op zijn minst een systeem te hebben om malafide praktijken te voorkomen, met een automatisch dubbel scanchecksysteem voor kopers. Zolang u dit niet heeft, kunt u niet meer dan 1 ticket per persoon/per creditcard verkopen. Ik ging ervanuit dat ik via een gezamenlijke portaal van Mojo en Beyonce Fanclub rechtstreeks met u zaken deed. Ook op mijn ticket staat Mojo en Ticketmaster. Het bleek dat ik via Viagogo uw tickets binnen had gekregen. Ik ga er nog steeds vanuit dat ik gewoon met mijn tickets het concert mag bezoeken. Uw gegevens staan er op, met barcode, stoelnummer en ticketnummer

U zegt dat u zelf alle kaarten heeft verkocht, dus ook mijn stoelnummers. Dit betekent dat u deze aan Viagogo heeft verkocht, die ze blijkbaar weer aan mij heeft verkocht. Uw verkoopsysteem laat dit toe!!. Dit betekent dat u in staat moet zijn om vroegtijdig mijn tickets te kunnen valideren. Wij zijn heel ver met innovatie en technologie. Het gaat om grote bedragen die u binnen krijgt waarmee u in staat moet zijn om software voor een logistiek proces aan te schaffen en om tickets vroegtijdig te scannen en of om fraudegevoelige handelingen systematisch te weren of uit te sluiten. Als u nu mijn ticket niet wil onderzoeken of checken op geldigheid, waarom lukt het u straks ineens, wel bij de deur bij aanvang van het concert? Wat is daar zo leuk aan??

Ik wil graag het concert bezoeken, heb er veel voor gespaard en 260 euro betaald, Onze stoelnnummers Ingang Noord A zijn rij 14 nummer 36 en rij 14 nummer 37. Ik heb ook bij de moeder van Beyonce, Tina Knowles en bij de persafdeling van Viagogo geklaagd. Zij kijken er nu ook naar. Dit mag en kan niet zo. Ik kan als u wil, ook een kopie van mijn betaling opsturen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mojo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door