Klacht: Tickets BTS

Esma.yb op 04 juni 2018 over Mojo in de categorie Feest/Festival/Evenement

Beste heermevrouw,

Ik moet zeggen dat ik en heel veel andere mensen erg teleurgesteld zijn over ticketmaster. We konden 1 juni vanaf 9 uur tickets boeken voor bts. De acahtrij stond al vanaf 8.30 uur, zelfs wat eerder. Ik heb tot 9.30 uur in de wacht gestaan om tickets te kunnen kopen voor mijn zusje en haar 3 vriendinnen. Ik was eindelijk na iets langer dan uur uur erdoorheen en kreeg de mogelijkheid tickets te kopen. Vervolgens kreeg ik een melding dat er geen tickets beschikbaar waren. Ik heb vervolgens een half uur lang telkens opnieuw geprobeerd via de app, de site en zefs met de laptop erbij! Steeds kreeg ik dezefde melding. Na een half uur kreeg ik te zien dat de tickets uitverkocht waren, erg vervelend! Daarna schreef ticketmaster dat er een storing bleek te zijn en dat veel mensen geen ticket hebben kunnen kopen en dat ze ondertussen uitverkocht zijn! Ik weet bijna zeker dat deze storing bedacht is, want vervolgens zie ik op de site van viagogo dat er honderden tickets ingekocht zijn en verkocht worden voor 5 keer zo duur en meer! Hoe kunnen zij zoveel tickets ingekocht hebben terwijl wij maar max 4 tickets mochten kopen? Waarom geven jullie hun de mogelijkheid om geld te kunnen verdienen over de rug van kinderen! Weet u hoeveel kinderen er nu verdrietig zijn omdat zij geen ticket hebben kunnen kopen? Waarom kan er niet rechtvaardig en eerlijk worden gehandeld? Ik heb ook een klacht bij de politie ingediend, want dit is erg oneerlijk en onrechtvaardig!

Als die tickets van Viagogo weer beschikbaar zijn op ticketmaster voor de normale prijs!!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mojo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Esma.yb