Klacht: Geen ticket door foutmelding in de site

rebeccavonk op 03 juni 2018 over Mojo in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag (1 juni 1018) pobeerde ik 3 tickets te bestellen voor BTS. Ik was bezig met de verweking van deze tickets en kreeg de melding dat ik 5 minuten de tijd had om mijn bestelling af te ronden. Maar zodra ik op doorgaan klikte kreeg ik een fout melding van de pagina dat er iets fout was geggaan en dat ik opnieuw moest beginnen. Hierdoor kwam ik weer opnieuw in de wachtrij en tegen de tijd dat ik mijn tickets kon selecteren waren deze allemaal al uitverkocht. En dat vind ik oneerlijk.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ik alnog deze tickets zou kunnen krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mojo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door