Klacht: BTS Concert Ziggo Dome Amsterdam

op 11 juni 2018 over Mojo in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 7:30 stond ik al klaar om tickets te kopen voor dit evenement. Ik had 4 mobiele telefoons en 3 PC’s gereed staan om tickets te halen voor dit evenement. Precies een seconde voor 9 uur verversde ik de pagina en zat ik er al gelijk in. Ik koos het aantal VIP tickets en ging naar de volgende pagina. Ik moest bevestigen dat ik geen robot was en moest afbeeldingen aanklikken maar die verschenen niet…

Vanaf dat moment kon ik er niet meer in komen en elke keer dat ik het probeerde werd ik er gelijk uitgegooid. Ik ben denk ik wel 8 uur bezig geweest om te proberen een kaartje te kopen…

Ik ga vaak naar concerten toe en koop vaak kaartjes maar dit is de eerste keer dat ik zo’n ervaring heb gehad en ben er eerlijk gezegd niet blij mee. Daarnaast zijn de meeste kaartjes gewoon ingekocht door mensen die nog geen eens fan zijn van de groep of naar de muziek luisteren. De manier waarop dit gegaan is was gewoon onneerlijk en niet goed voorbereid of in geschat hoe dit af zou kunnen lopen.

Mijn beste vriendin en ik zouden samen hier naar toe gaan en ook flimen voor onze blog.. Zij heeft dan weer wel een ticket en ik niet….

Gewenste Oplossing:

Ik zal pas tevreden zijn als ik een VIP ticket heb voor BTS aangezien ik 8 uur bezig ben geweest om een ticket te halen terwijl ik er vanaf 9 uur al in zat en er uit gegooit werd en me kapot gewerkt heb om het geld bij elkaar te krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mojo over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Black Alice