Klacht: Mogelijkheid examen te doen

op 09 oktober 2017 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

De LOI claimed een school te zijn die flexibel is en waarbij je kan studeren op je eigen tempo en in je eigen tijd. Deze eigen tijd vatten de meeste studenten op buiten werktijd. Nu is het zo dat je geen examen kan doen buiten werktijd in het examenbureau. Niet omdat het examenbureau niet open is, deze wil juist graag meewerken en ons in de avond of in het weekend examen laten doen. Maar de LOI geeft ons niet de mogelijkheid om deze examens in te plannen op de niet kantoor tijden ondanks dat het examenbureau gewoon open is.

Als we examen kunnen doen op een door ons gepaste tijd.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 10 oktober 2017 om 15:48 geantwoord

Beste Cobi,

De beschikbare tijden verschillen per testcentrum. Hoofdzakelijk is dit inderdaad van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 uur en 18.00 uur. Dit heeft te maken met onderlinge afspraken die zijn gemaakt tussen de LOI en de testcentra. Ik zal je feedback in ieder geval doorzetten naar het examenbureau.

Voor nu bieden wij uitsluitend de beschikbare tijden aan zoals genoemd in het boekingsoverzicht. Momenteel zie ik wel dat er op zaterdag 28 oktober in Arnhem een examen geboekt kan worden om 13.00 uur. Wellicht komt dit wel uit? Ik raad je aan om hiervoor het boekingsoverzicht te raadplegen op de LOI campus.

Dany
LOI Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Cxxxxxxxxxxxxx