Klacht: Moet lot of bankafschrift overleggen is niet mogelijk

op 28 april 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn ouders hebben jarenlang automatisch meegespeeld met de staatsloterij, hebben nooit wat gewonnen!
Beiden zijn nu overleden, ik wil in hun naam de gratis staatsloten ontvangen, samen met mijn broer en zussen.
Maar ik heb twee keer ingediend op mijn vaders naam en mijn moeders naam, Ze kunnen het zogenaamd niet vinden en willen bewijs!!!
Mijn moeder kocht naast het automatische lot ook vaak nog een lot in de winkel. Hoe moet je dit bewijzen?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de 4 loten naar ons worden opgestuurd.
Zodat wij als kinderen van onze overleden ouders nog een kans krijgen om wat te winnen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door willemenmarie