Klacht: MOEST BIJ HET AFHALEN BIJ DE POST 18.44 BETALEN

op 07 september 2018 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

IK HEB TOTAAL ANDERE ARTIKELEN ONTVANGEN ZELFS EEN DAMES PANTS VAN 17.09 EN EEN KORTE WITTE BROEK. IK HAD DUS EEN T-SHIRT EN BROEK MET OPDRUK BESTELT IN HET WIT. WAAR KAN IK DE VERKEERDE DINGEN NAAR TOE STUREN EN WANNEER ONTVANG IK DAN DE BESTELDE REEDS LANG GELEDEN BETAALDE KLEDING.IN UW SYSTEEM KUNT U NA KIJKEN WAT IK WEL BESTELT HEB. GAARNE ANTWOORD. appy2008@live.nl Appy Legius Grubbehoeve 311 1103 GZ Amsterdam

BEN DUS ABSOLUUT NIET TEVREDEN.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Light in the box

3 maanden geleden - Beste APPY LEGIUS, Om uw klacht op te lossen, heb ik ticket ID 18680648 in ons ticketcentrum geopend en een oplossing voor uw zaak aangeboden. Meld u aan bij uw account - ga naar persoonlijk centrum - mijn tickets voor ons antwoord. Blijf AUB contact met ons houden door het ticket te beantwoorden, want alle informatie wordt in het systeem vastgelegd. Bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Carla Lightinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door APPY LEGIUS