Klacht: Moeilijke Terugbetaling vanwege corona

op 20 april 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

21 maart kregen wij een mail dat onze vlucht niet doorgaat. Wij hebben een mail gekregen om te kiezen uit een voucher of een volledige terugbetaling. Wij hebben gekozen voor een volledige terugbetaling, hierover een mail gekregen dat het 7 dagen zou duren voordat het geld terug gestort wordt. Dit duurde een aantal weken en nog geen geld ontvangen. Hierover kregen wij nog een mail met daarin dat het langer gaat duren vanwege de drukte, hier hebben wij begrip voor.
Maar nu weer een aantal weken verder, vandaag weer een mail gekregen dat we toch een voucher konden krijgen van 12 maanden, dit wilde wij niet omdat we gekozen hadden voor een volledige terugbetaling. En ook een mail kregen dat dit ook overgemaakt zou worden.
In deze mail van vandaag staat als je toch je geld wilt ontvangen in plaats van een voucher, moet je op een link klikken om contact op te nemen met de klanten service. (Terwijl ik al een mail had gekregen dat er een terugbetaling zou komen)
Wat een gedoe…
En dan probeer je contact op te nemen met ryanair, wordt er gewoon NIET gereageerd.
Tuurlijk heb ik geduld en ook geduld op een reactie.
Maar dit is gewoon belachelijk.

Als mijn geld netjes overgemaakt wordt, meerdere mensen hebben hier last van terwijl we er niks aan kunnen doen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xjsl