Klacht: Moeilijk via de site hotelgeschenk te bereiken

op 13 augustus 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boeken voor de eerste week van september voor 3 nachten in een 3 sterren hotel omgeving Arnhem/ Nijmegen
Ukt ons niet.

Graag reactie en hulp.

9 vouchers besteld waarvan 6 verzilverd zijn.
Wij willen dan ook graag deze verzilveren in week 36 in het hotel Berg en Dal.

Gewenste Oplossing:

Wanneer dit geregeld is d.m.v. Uw hulp

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Reactie van de melder van de klacht P.Boonstra

10 maanden geleden - Ik hoop op ondersteuning van uw zijde, zodat wij in week 36 in uw 3 sterren terecht kunnen. NB: volgens de site kunnen wij (als echtpaar) van 5 t/m 8 sept in uwhotel terecht Met vriendelijke groet G.Boonstra- Noordenbos

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door P.Boonstra