Klacht: moeilijk leesbare facturen

op 04 juni 2021 over Delta in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

facturen zijn zo rommelig,dat men er niet alles van begriujpt

Gewenste Oplossing:

duidelijke en makkelijk leesbare facturen per maand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 10 juni 2021 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de facturen onduidelijk vindt.

Uit ons systeem blijkt dat u inmiddels telefonisch contact heeft opgenomen. Uw klacht is uitgezet naar de betreffende afdeling. Zij zullen dit verder met u oppakken en afhandelen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sibel
Delta Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door janvander Wal