Klacht: Moeilijk contact met klantenservice

op 17 mei 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moest bij mijn bestelling de douane en invoerrechten betalen waarvoor ik de extra verzekering had afgesloten. Ik werd er door de klantenservice op gewezen een ticket met de bon toe te voegen. Ik ben er al 2 uur mee bezig geweest om dit aan te maken maar hij geeft aan dat ik dat al gedaan heb. Ik vind het zeer frustrerend en het weerhoud me ervan er nog kets te bestellen. Ik wil gewoon mijn 20€ terug! Waarom maken ze het zo lastig? Zodat mensen maar opgeven?

Gewenste Oplossing:

Als ik zonder gedoe mijn geld krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Heesters83