Klacht: Moederbord kapot

op 20 september 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Beste heer/mevrouw,
Wij hebben deze tv gekocht, echter is hij nu stuk, op Internet gelezen het moederbord.
Tv monteur, heeft het moederbord geprobeerd te maken echter na 1 maand weer stuk, wat Ik niet begrijp is dat volgens de monteur er geen moederbord meer te Koop is. Onderdeel is er dood weg niet.
Nu hebben wij een tv , welke na 2 Jr op is??
We hebben juist een Philips genomen Omdat deze ons werd aangeprezen. Wat nu? Zelf kan Ik het niet begrijpen als het zo is. Indien Ik hier geen bevredigend antwoord op krijg, zal Ik zeker mijn bevindingen, via social media kenbaar maken.
U kunt mij het Beste bereiken op mijn mob. Nr. 06-22476660 met vriendelijke groet,
Michel Honings.

Indien het zo is dat er na ff 2 Jr geen Onderdeel meer te Koop is, verwacht ik een compensate op een nieuwe tv, en als je geloof heb in je kwaliteits product, zal je er ook extra garantie op moeten geven.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mojele71