Klacht: Modem valt steeds uit

op 08 mei 2017 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Sinds enige weken hebben wij een nieuwe modem ontvangen van XS4ALL want de vorige waren volgens hun zwaar verouderd en aan vervanging toe. De nieuwe modem valt met regelmaat uit en als wij bellen naar de klantenservice wordt in eerste instantie een nieuwe modem gestuurd. Deze doet echter precies het zelfde, en nu zegt xs4all dat het aan de plaats van de modem ligt. De nieuwe modem zou namelijk in de meterkast moeten worden geplaatst. Toen ik zei dat de vorige modem ook al jaren,ang NIET in de meterkast zat, werd ik simpelweg niet geloofd. Wat heeft het uitvallen van een modem nu te maken met de plek waar hij staat? Ook onze telefoonaansluiting waar de modem aangaat zit, zit ook niet in de meterkast! Reactie van xs4 all…..dat bestaat niet! Kortom ze verklaren mij voor gek, terwijl hun ( volgens hunzefl ) verouderde modem het prima deed. Wij hadden ook niet gevraagd om een nieuwe modem.
Met de klantenservice is niet tot een oplossing te komen, en dus hebben wij per 1-9-2017 het abonnement bij XS4ALL opgezegd. Jammer dat zij door hun eigen halsstarrigheid en ondeskundigheid nu een trouwe klant verliezen.

Niets meer. Abonnement is opgezegd. Deze provider heeft haar kansen verspeeld bij ons.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Hermse