Klacht: Modem is niet geschikt voor airplay; Tele2 weigert oud modem generatie te vervangen

op 12 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Gisteren contact opgenomen met Tele2 om naar een nieuw modem te vragen. Het oude modem is voor thuis niet geschikt voor airplay en music streamen tussen twee pc’s. in deze tijd zijn cast en music stream een must have. Mijn verbinding is altijd onder de 5.5Mb/s, hoewel ik voor 20Mb/s betaal. Mijn oude internet provider XS4all had toen altijd de snelheid tussen 11-13 bij 15Mb/s. Het ligt dus niet aan de verbinding. Hoewel tele2 nieuwe modemgeneratie hebben voor 20Mb/s wilden ze het oude modem niet vervangen. De configuratie van het oude modem is heel beperkt. Daarnaast zijn er geen update beschikbaar. Als een klant sinds 2015 verwacht ik wel dat ze het modem vervangen als ze betere modellen hebben en het voor andere klanten beschikbaar stellen. XS4All en Ziggo sturen standaard nieuwe modemgeneratie als ze binnen komen. Zeer teleurgesteld. Ik denk nu aan de overstap.

Ander modem en internetsnelheid verbeteren

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmad O