Klacht: Jassen bestelt en betaalt; nooit de jassen ontvangen!!

Linda Caelers op 15 december 2016 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin oktober een bestelling geplaatst bij Modegram (3 jassen) en tevens betaalt. Vooralsnog (vandaag 15 december 2016) geen jassen ontvangen. In de tussentijd verschillende mailtjes gestuurd met de vraag wanneer ik mijn jassen kan verwachten. Hierop geen antwoord mogen ontvangen en ook het op de website vermelde telefoonnummer is niet bereikbaar.
Kortom: veel geld betaalt voor de jassen, maar van de bestelde jassen nog geen spoor!!!

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht dat mijn jassen alsnog worden geleverd. Is dit niet mogelijk dan ontvang ik graag spoedig mogelijk het door mij gestorte bedrag terug van € 309,85.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door