Klacht: Jas terug gestuurd en geen geld terug

Xxstefanie1984 xx op 27 juni 2019 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb de jas terug gestuurd. Klarna met achteraf betalen zegt dat dat modegram Maska niks ontvangen heeft en ik moet dus gewoon betalen terwijl ik een bewijs heb van post nl dat hij is afgeleverd. Ik heb nu dus geen jas maar moet wel betalen. Reageren op mails doen zij niet en het telefoonnummer is buiten gebruik!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door