Klacht: Jas besteld

Petra1303 op 21 juni 2019 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin maart 2019 een jas besteld, bijna 3 maanden op gewacht. Totdat ik een bericht kreeg dat ik de jas kon ophalen bij mijn DPD-ophaalpunt. Helaas was ik 2 weken op vakantie waardoor ik de jas niet kon ophalen, deze was ondertussen weer retour gestuurd naar MashaModegram.
Ik zou de jas betalen via Klarna, dus van hen kreeg ik natuurlijk een herinnering om te betalen. Maar ik heb aangegeven dat deze retour is gestuurd. Meerdere malen heb ik geprobeerd om contact te zoeken met MashkaModegram via mail, telefoon, facebook. Maar krijg geen respons. Hoe kan ik zorgen dat zij de betaling bij Klarna intrekken?

Gewenste Oplossing:

Als de betaling bij Klarna is ingetrokken

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door