Klacht: Geld niet retour van Modegram en/of Afterpay

ChantalKiers op 28 december 2016 over Modegram in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik heb €143,90 op 3-12 betaald aan afterpay na onterecht verstuurde betalingsherinneringen. Ik heb 2 bestellingen geplaatste bij modegram waarvan ik 1 retour heb gestuurd. Via postNL. Ik heb eerst maar betaald in de hoop dat het geld wel zou worden terug gestort na de verwerking van de retourzending. Echter is dit nog steeds niet gebeurd. Ik krijg helaas ook geen reacties op mijn telefoontjes, mailtjes of Facebookberichten naar Modegram.
Willen jullie mij a.u.b. Helpen?
Met vriendelijke groet, Chantal.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug gestort krijg gezien ik de jas netjes retour heb gezonden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Modegram

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Modegram nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door