Klacht: Incasso na terugsturen product.

Jacob Nijkamp op 18 januari 2022 over Mode by Lieke in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via faceboek een paar schoenen besteld, deze zijn netjes bezorgd. Helaas was de maat niet goed dus zijn ze geretourneerd. Op de site van modebylieke was niets te vinden over retourneren. Dus heb ik ze geretourneerd naar de afzender. Hiervan bewijs en zelfs een ontvangstbewijs dat ze aangekomen zijn. Na deze actie al een stuk of 5 aanmaningen gekregen van Klarna en daarna van Alektrum group. Bij Alektrum group bezwaar gemaakt, deze zeggen dat ze de zaak alleen in behandeling kunnen nemen als ik een bewijs van goedkeuring van de retourlevering kan overleggen. Dit bewijs heb ik natuurlijk niet. Volgens de jurist van de consumentenbond kunnen ze dit ook niet vragen. Je mag namelijk zonder opgaaf van reden retourneren. (herroepingsrecht)

Gewenste Oplossing:

Dat de zaak bij Alektum groep afgehandeld wordt, zodat de aanmaningen ongedaan worden gemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode by Lieke

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode by Lieke nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacob Nijkamp