Klacht: Mobiele verzekering.

op 28 december 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Mijn telefoon is twee weken geleden kapot gegaan, vervolgens heb ik kpn verzekeringen gebeld. Mevrouw die ik aan de lijn had stuurde me naar de winkel, eenmaal in de kpn winkel alles uitgelegd zegt de medewerkers dit moet telefonisch geregeld worden. Nou dus voor niks naar de winkel gegaan. Thuis kpn weer gebeld en toen konden ze pas helpen ik werd in een keer goed door gestuurd. Maar we konden de claim niet gelijk afhandelen want mijn telefoon was voor de tweede keer kapot gegaan in het jaar. Ik kreeg de opdracht om papieren gegevens door te scannen van gas water en licht , of papier van de gemeente waarop mijn naam en adres opstaan. Ik kreeg ook nog twee formulier opgestuurd die allebei ondertekend moesten worden (aparte bladzijden). Ik heb alles gedaan en wil alles versturen ik kom op de site van kpn om alles op te sturen krijg ik maar drie bestanden om mijn gegevens te downloaden terwijl je er 4 moest versturen. Nou ik stuurde de twee ondertekende brieven en een brief van gas, water en licht . Het zou twee dagen duren voordat ze het hadden gecontroleerd en er zat nog weekend tussen. Ik wachten en ik hoor maar niks ik weer bellen zeggen ze je hebt niet alle 4 de bestanden doorgestuurd waarop ik reageerde dat ik maar 3 bestanden kon downloaden, nou met moeite de laatste bestand gestuurd moesten we ook 2 dagen op wachten maar nee je hoort weer niks van kpn ik weer contact op gezocht na vandaag 28 december zeggen ze we hebben de laatste brief nief ontvangen … heel fijn ze laten ook niks weten ! Je betaald elke maand voor de verzekering en zeggen je hoeft maar een dag te wachten en je hebt gelijk je nieuwe telefoon in huis maar zit wel een eigen risico van 90 euro aan ! Geen probleem als je zo snel een telefoon de volgende dag krijg , maar twee weken op je een nieuwe telefoon wachten die je nog nief eens heb en van het kastje naar de muur worden gestuurd en zelf allemaal moet bellen is die 90 euro niet waard! Wat heb ik toch in kpn vergist en bah wat een slechte service . Gelukkig ben ik bijna af van mijn abbonoment en dan zeg ik Houdoe tegen kpn.

Nieuwe telefoon en niet zo hoge eigen risico hoeven te betalen voor zo lang wachten .

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jimm bulham