Mijn Klacht:
Ik schrok vanochtend van mijn enorme bundel 125,- erbuiten. Ik zou gisterochtend om kwart voor 7 een download hebben verricht volgens de vrouw van de klantenservice. Ik was op dit moment nog niet wakker. Vervolgens wees mevrouw mij erop dat dit kon komen door een automatisch up-date. Deze functie staat op mijn telefoon niet aan. Ik kreeg vanochtend een smsje dat ik nog minder dan 125 mb had en besloot eens te kijken hoeveel ik nog had. Hier bleek dat ik sinds gisterochtend al 1gb buiten mijn bundel had verbruikt. Deze sms komt derhalve als mosterd na de maaltijd. Daarnaast heb ik ook gisteren nog gekeken en bleek dat ik nog 200mb over had! Ik had geen enkele idee dat ik zoveel buiten mijn bundel zat en de download is voor mij nog raadselachtiger. De klantenservice gingen kijken of ik een te late sms had gehad om mij te informeren over het feit dat ik nog minder dan 125 mb over had van mijn data. Zij constateerde dat dit het geval was en ik moest wachten op de desbetreffende afdeling. Zij zouden mij laten weten of ik in aanmerking kwam voor de creditering. Ik heb altijd prima service gehad en ben me nu rot geschrokken. Ik wil best betalen, maar niet als dit mij niet aan te rekenen valt, ik een te late sms ontvang dat ik over mijn bundel heen ben en ik op het tijdstip van downloaden nog niet eens wakker was (terwijl automatisch updaten uitstaat). Ik herken mij in deze zeer in klachten die gemeld zijn bij Radar. Ik hoor graag van u, want ik wacht nog op een oplossing.
Gewenste Oplossing:
Ik wil het bedrag gecrediteerd krijgen. Ik weet immers niet eens waar het naartoe is gegaan.

