Klacht: Mobiel bellen buitenland

op 03 juli 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

De roamingblokkade wordt door Tele2 niet opgeheven, waardoor ik in het buitenland niet kan bellen. Op 15-05-2012 zou dit worden opgelost; niet gebeurd; toen op 18-06-2012. Nu op 02-07-2012 blijkt dit nog niet te zijn gebeurd, terwijl mijn vakantie naar het buitenland voor de deur staat.

4-7: een oplossing wordt door Tele2 geclaimd. Echter, er is geen oplossingt. Ik zie op klacht.nl geen mogelijkheid om de status te wijzigen naar actief. Er worden zo onterechte “opgelost” percentages bereikt.

Als de roamingblokkade is opgeheven, voordat ik met vakantie ga a.s. donderdag.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 04 juli 2012 om 12:56 geantwoord

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over een blokkade. Bij vragen of problemen met onze diensten kan contact opgenomen worden met de klantenservice: http://www.tele2.nl/klantenservice.html Bij de klantenservice kunnen we er alles aan doen om een passende oplossing te bieden. Daarnaast is er ook de optie om online een vraag te stellen op het forum: https://forum.tele2.nl/ Op het forum zijn gebruikers en medewerkers aanwezig om elkaar te helpen.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door YLSSmith