Klacht: Mobiel abonnement

op 20 mei 2021 over Delta in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Delta heeft zonder akkoord of zonder legitimatie een abonnement afgesloten.
Meerdere keren erover gebeld.
Terugbellen verzoek maar we worden niet teruggebeld.
Nu hebben we van de laatste 2 maanden het geld terug geboekt. Nu dreigen ze met een deurwaarder.
Er is besproken om over te stappen met nummerbehoud.
Dit kon niet,omdat mijn abonnement nog liep.
Hierover hebben we gebeld dat we later zouden kijken.
Ze zeggen dat ze een simkaart met een ander nummer hebben opgestuurd.
Er is nooit een simkaart hier aangekomen.
Dus er is nooit gebruik gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Geen oplossing. Geen excuses.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Delta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Delta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Delta

Heeft op 22 juni 2021 om 13:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Uit ons systeem blijkt dat u ondertussen meerdere keren contact heeft gehad met de betreffende afdeling. Wij gaan ervan uit dat dit uitgebreid besproken is. Mocht u nog verdere vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
Sibel
Delta Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Rietdijk121