Klacht: mnr,mw

op 20 december 2012 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Half november kregen wij problemen met het draadloos internet, het bereik was zeer minimaal.
Wij hebben gebeld maar het lag aan ons, misschien waaide de wind de verkeerde richting uit en anders moesten we maar met een draad aan onze laptop door het huis lopen, op een gegeven moment deed internet het helemaal niet meer, dat is uiteindelijk door een expert opgelost maar de verbinding blijft slecht. uiteindelijk kregen we een nieuwe antenne opgestuurd maar dat geeft geen verbetering. Ondertussen hebben we denk ik wel 8x gebeld zonder resultaat. Nu blijkt het wel een probleem van tele2 te zijn en ze zijn op zoek naar een oplossing maar ik vind het wel erg lang duren, Wij hebben al 10 jaar internet en nooit een probleem gehad.
Je hebt het gevoel tegen een muur te praten.
Ik heb een email gehad met een gebruiksaanwijzing hoe ik de kanalen in het modem kan veranderen maar dat heeft niet het gewenste resultaat.
Mijn optie om een nieuwe modem op te sturen om te kijken of het daar aan ligt kan niet want ze zijn een oplossing aan het zoeken voor het probleem, de modem is denk ik al 9 jaar oud.Ik betaal voor een service en vind het toch erg triest als er na een maand nog geen oplossing is

Een nieuwe modem om te kijken of het daar aan ligt en vergoeding van de telefoonkosten die ik nog niet vergoed heb gekregen. Ik heb namelijk wel toezegging gehad dat ik een gesprek vergoed zou krijgen maar niet alle gesprekken

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tele2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tele2

Heeft op 20 december 2012 om 22:51 geantwoord

Wij betreuren het dat u niet naar tevredenheid gebruik kunt maken van uw diensten. Er loopt op dit moment nog een onderzoek naar problemen met wifi. Onze excuses voor het ongemak. Via het forum houden we onze klanten op de hoogte van de ontwikkelingen: https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-174/niet-goed-functioneren-wifi-14233/

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tele2 beoordeeld.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tele2 in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door 21willemsen65