Klacht: MKB Clickservice cold calling telemarketing strategie

Benthe K op 29 mei 2024 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Ik ben in de ochtend gebeld door iemand van MKB Clickservice. Ik weet niet of ze zichzelf zo hebben voorgesteld, maar ik weet wel dat ze de KOR (kleine ondernemingshandeling) hebben genoemd in dit telefoongesprek. Ze lieten weten dat ze graag kleine bedrijven zouden willen helpen. Ik heb toegestaan dat ze de volgende dag al langs zouden kunnen komen. Dit onder de indruk dat ze vanuit de KOR kwamen. Dit bleek anders toen er iemand uiteindelijk kwam. Met wat beloftes en overtuiging hebben ze mij zover gekregen dat ik een contract tekende. Nooit doen. Nooit op locatie tekenen. Het contract wat ze je geven is een wurg contract, en het is lastig om er van af te komen.

De klacht is nog niet opgelost. Ik heb ze al meerdere emails en een aangetekende brief gestuurd met het verzoek het contract op te heffen. Ze hebben deze allemaal binnengekregen, maar ik heb nog niets van hun gehoord, en mijn contract is nog niet opgezegd.

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

Bericht van MKB Clickservice

4 weken geleden - Beste Benthe K, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. We willen u laten weten dat we momenteel actief bezig zijn met het behandelen van uw klacht. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben of meer informatie willen ontvangen over de voortgang van uw klacht, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 030-2669666. We staan klaar om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, MKB Clickservice

Reactie van de melder van de klacht Benthe K

4 weken geleden - Beste, Bedankt voor de snelle reactie hier. Graag hoor ik ook zo snel mogelijk dat mijn contract met jullie definitief is opgezegd. Alvast bedankt.

Alle klachten die gemeld zijn door Benthe K