Klachten over MKB Clickservice

Hieronder kunt u zien welke klachten er over MKB Clickservice zijn gemeld. Lees meer >

3% van alle klachten opgelost. Nog 19 klachten nodig voor een plaats in de categorie Marketingbedrijven

31 klachten gemeld
20 openstaande klachten
10 klachten in behandeling
1 klachten opgelost
1.0 /10
1 stemmen

Wurgcontract

Klacht van MOS2022 op 20 juni 2024 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Als beginnend rijschoolhouder ben ik benaderd door MKB Clickservice die mij een wurgcontract hebben aangeboden. Het ging door tot aan Breex, waar we net onderuit konden komen. Nu zitten we met aanmaningen en weet niet meer wat ik moet doen. Lees meer

Compliment van Sanne Bijsterveld op 25 mei 2022 over MKB Clickservice

Als de oplossing is zoals wij telefonisch hebben besproken gaan wij idd akkoord.. Vriendelijk bedankt!

Compliment van Randt van der Harst op 14 april 2022 over MKB Clickservice

Goed opgelost, we hebben een oplossing gevonden en ben netjes te woord gestaan. Fijn dat het zo is gegaan

Compliment van Elise673 op 16 maart 2022 over MKB Clickservice

Ik ben blij dat er nog zo'n goede oplossing is gekomen. En dat het goed is afgehandeld.

Compliment van op 23 mei 2017 over MKB Clickservice

Bedankt voor uw snelle reactie; dit stel ik zeer op prijs.

Compliment van op 04 mei 2016 over MKB Clickservice

Top, ik heb de bevestiging ontvangen. Fijn dat dit binnen één dag geregeld kon worden. Bedankt!

Compliment van op 13 april 2016 over MKB Clickservice

Ontzettend bedankt voor deze oplossing. Jullie meedenken heeft ons enorm geholpen. De bovenstaande klacht is daarom volledig ongedaan gemaakt en was vooral uit een frustratie ontstaan. Men moet dus niet altijd de klachten en vele ontevredenheden die op het internet te lezen zijn, niet zomaar geloven.

Vriendelijke groeten,
KreCol