Klachten over MKB Clickservice

Hieronder kunt u zien welke klachten er over MKB Clickservice zijn gemeld. Lees meer >

89% van alle klachten opgelost. Nog 12 klachten nodig voor een plaats in de categorie Marketingbedrijven

89%
38 klachten gemeld
1 openstaande klachten
3 klachten in behandeling
34 klachten opgelost
2.7 /10
17 stemmen

Trap er niet in!

Klacht van Daniel Rouwkema op 14 mei 2022 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Geachte (mede)ondernemers, Trap niet in de malafide praktijken van MKB ClickService, het zijn oplers! Proberen je als klant binnen te harken met mooie praatjes maar komen vervolgens géén van de afspraken na behalve dan dat je betalen moet. Het is een... Lees meer

Na een gesprek met een vertegenwoordiger die afspraken met je maken die ze vervolgens totaal niet nakomen. Betalingen zouden starten als de advertenties online staan. 2 maanden verder, honderden euro's zijn al via automatisch incasso afgechreven, en nog steeds staat... Lees meer

Webshop nog niet online

Klacht van Recycle op 16 maart 2022 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

3 december contract afgesloten. Al 3 maanden betaald. Website is absoluut niet professioneel en nog steeds niet online. Verschillende mails gestuurd en een aantal keren gebeld. Maar wordt niet terug gebeld. Wel antwoord op mijn mail maar geen antwoord op mijn klachten. Lees meer

Compliment van Randt van der Harst op 14 april 2022 over MKB Clickservice

Goed opgelost, we hebben een oplossing gevonden en ben netjes te woord gestaan. Fijn dat het zo is gegaan

Compliment van Elise673 op 16 maart 2022 over MKB Clickservice

Ik ben blij dat er nog zo'n goede oplossing is gekomen. En dat het goed is afgehandeld.

Compliment van op 23 mei 2017 over MKB Clickservice

Bedankt voor uw snelle reactie; dit stel ik zeer op prijs.

Compliment van op 04 mei 2016 over MKB Clickservice

Top, ik heb de bevestiging ontvangen. Fijn dat dit binnen één dag geregeld kon worden. Bedankt!

Compliment van op 13 april 2016 over MKB Clickservice

Ontzettend bedankt voor deze oplossing. Jullie meedenken heeft ons enorm geholpen. De bovenstaande klacht is daarom volledig ongedaan gemaakt en was vooral uit een frustratie ontstaan. Men moet dus niet altijd de klachten en vele ontevredenheden die op het internet te lezen zijn, niet zomaar geloven.

Vriendelijke groeten,
KreCol