Klacht: Mist onderdeel

op 09 januari 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Goedemiddag

Ik heb dinsdag jl. een bureau stoel. De Washington bij de leen bakker in gouda gekocht
Ik heb last van mijn rug en de menner heeft mijn vriendelijk en fijn tot aan in de auto zetten zelfs geholpen

Maar eenmaal thuis was hij niet compleet ik miste alle boutjes en moertjes waarmee je de stoel kan bevestigen
Balen maar kan eenmaal gebeuren i
Ik had gelijk dezelfde ochtend nog gebeld en ze zouden het naar mijn toe sturen
Vandaag ( vrijdag ) dacht ik ik zal eens bellen nu hebben ze toch wat ruimte met de dagen gehad om het op sturen
Meneer ging het voor mijn uitzoeken en belde terug kunnen ze niet meer aan de onderdelen komen bij de fabrikant

Mijn vraag is waarom moet de klant hier achter aan over de stand van zaken en gaat het niet vanuit de winkel
Als ik niet gebeld had had ik nog op de post zitten te wachten

Ik werk zelf ook in een winkel dus ik weet de gang van zaken maar zoals het hier is gegaan is toch wel een puntje om aandacht aan te besteden ik wil eigenlijk al sinds dinsdagmijn bureaustoel in gebruik gaan nemen daarvoor heb ik hem ook gekocht en door nalatigheid kan ik dat nog niet

Dat laat ik geheel aan u over

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Adriennelafeber