Klacht: Missend onderdeel

op 21 mei 2020 over Klinty Benelux in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na bijna twee maanden product ontvangen
Helaas mist er een onderdeel dus kan er niets mee
Gemaild maar kreeg maar 1 antwoord
Ga naar Facebook messenger want dan sneller antwoord
Nou dat hele Facebook messenger bestaat volgens mij niet eens want wat ik ook doe niks lukt
Mails worden niet meer beantwoord
Ben gewoon misleid door dit bedrijf

Gewenste Oplossing:

Ten eerste bestel ik daar nooit meer laat dat duidelijk zijn
Tevreden pas als ik geld terug krijg
Dit bedrijf moet ontmaskerd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Klinty Benelux

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Klinty Benelux nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door spelt67